مقابله با توهین چرا؟؟؟
تنفس صبح

 

 
 
مقابله    با    توهین    چرا ؟
﴿الَّذينَ يَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِيَّ الْأُمِّيَّ الَّذي يَجِدُونَهُ مَكْتُوباً عِنْدَهُمْ فِي التَّوْراةِ وَ الْإِنْجيلِ يَأْمُرُهُمْ بِالْمَعْرُوفِ وَ يَنْهاهُمْ عَنِ الْمُنْكَرِ وَ يُحِلُّ لَهُمُ الطَّيِّباتِ وَ يُحَرِّمُ عَلَيْهِمُ الْخَبائِثَ وَ يَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَ الْأَغْلالَ الَّتي‏ كانَتْ عَلَيْهِمْ فَالَّذينَ آمَنُوا بِهِ وَ عَزَّرُوهُ وَ نَصَرُوهُ وَ اتَّبَعُوا النُّورَ الَّذي أُنْزِلَ مَعَهُ أُولئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُون
 
همانها كه از فرستاده (خدا)، پيامبر «امّى» پيروى مى‏كنند پيامبرى كه صفاتش را، در تورات و انجيلى كه نزدشان است، مى‏يابند آنها را به معروف دستور مى‏دهد، و از منكر باز ميدارد أشياء پاكيزه را براى آنها حلال مى‏شمرد، و ناپاكيها را تحريم مى كند و بارهاى سنگين، و زنجيرهايى را كه بر آنها بود، (از دوش و گردنشان) بر مى‏دارد، پس كسانى كه به او ايمان آوردند، و حمايت و ياريش كردند، و از نورى كه با او نازل شده پيروى نمودند، آنان رستگارانند.
سوره اعراف/آیه 157


نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت17:23---22 مهر 1391
من مسلمونم و هرگونه اهانت به مقدسات اسلامی رو هم محکوم می کنم. ولی خداییش سر ما کچل کردن با این راه÷یمایی ها و بیانیه ها. خود پیامبر هم بود تا حالا بیخیال شده بود. آبجی به خدا تو اینترنت بگردی پره از این توهین ها . مگه اولین بارشونه؟ نه . آرین بارشونم نیست. اما اینا تو داخل خودشون وضعشون خرابه از لحاظ اقتصادی و سساسی دارن با اینا ما رو گول می زنن که ال و بل . من که دیگه خسته شدم از محکوم کردن و از حرفا. آدم سیاسی هم نیستم ها . فقط می خوام زندگی کنم ....


پاسخ:من هم مثل شما، اگر نگم کاملا ولی تا حد زیادی درک میکنم شما چه حسی دارید اما معتقدم وقتی اونها از توهین خسته نمیشن ما هم نباید از دفاع خسته بشیم . سیاست خواهی نخواهی جزئی از زندگی ماست، ما باید خودمون رو برای میدانهای بزرگتری آماده کنیم. به لحاظ رشته تحصیلیم با رنجها و دردهای اطرافم هم درگیری زیادی دارم اما باید همه ما دست به دست هم بدیم که اوضاع درست بشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 21 مهر 1391برچسب:, :: 2:36 :: نويسنده : سحرحیدری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنفس صبح و آدرس tanaffosesobh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: